måndag 10 november 2008

Dagens outfit

Idag har jag på mej kjol, ullstrumpbyxor, tröja och från H&M, halsbandet kommer från Bik Bok. Kjolen som jag har på mig är ett riktigt fynd, köpte den på REA i sommras, men den har bara använts en gång. Vilket är ganska synd eftersom att den är så söt. Dock kan den vara på gränsen till förkort när man har den i midjan som jag har, men det fungerar. Hihi i bakgrunder skymtar man också min garderob, vilken tur att den är nystädad.

Idag har jag varit hela dagen i skolan. På förmiddagen hade vi SO och fick påbörja ett arbete som handlar om viktiga historiska händelser som har påverkat en i livet. Jag funderar på att skriva om Anna Lindhs mord, den 11/9, börskrisen, Barack Obama blir president och internets genomslag i Sverige. Ganska tråkigt med andra ord. Annars har det varit en helt okej dag tycker jag, har tapapt rösten men den är på bättrinsvägen nu och jag kan nästan få fram något som kan uppfattas som en röst.

Inga kommentarer: